Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Zet

Pages: [1] 2 3
1
Plenarne ścieżki / Sesje u Zeta
« on: September 30, 2020, 05:15:53 PM »
Długo się wzbraniałem przed stworzeniem mojego własnego tematu na sesje, ale w sumie chyba nie ma sensu robić osobnych tematów :)
Dlatego otwieram mój nowy, własny w którym będę zamieszczał rekrutacje na sesje :)


Zanim zdecydujesz się u mnie zagrać, warto wiedzieć kilka rzeczy:

- świat u mnie jest niewybaczający, daleko mu do czerni i bieli, jest brudny i moralnie ambiwalentny
- npce kłamią, mają swoje agendy, nie są czarno-biali, są ludźmi, popełniają błędy
- lubię prowadzić low magic
- rzadko daję wielkie i epickie nagrody, nagrody pieniężne zwykle też są bardzo niskie
- lubię walki na sesjach i prawie zawsze są, ale też zwykle można ich jakoś uniknąć (różnym kosztem)
- walki są trudne, brutalne, można zginąć, staram się, by walki były wyzwaniem, którego pokonanie daje satysfakcję
- większość sesji, które prowadzę oparte jest na banalnym pomyśle
- na sesji u mnie łatwiej spotkać żebraka i bandytę, niż smoka i księżniczkę
- sesje u mnie częściej dzieją się w krętych alejkach dużych miast, niż w starożytnych grobowcach

Sesje, które prowadziłem kiedyś:
- Sól ziemi - grupa awanturników dociera do miasteczka, które zapadło się do podmroku
- Matka plonów - młoda kapłanka Chauntei ma wizję śmierci, zakon prosi grupę awanturników o zbadanie sprawy w odległych górach tethyru
- Za garść miedziaków - strażnicy miejscy w Zaz jadą odeskortować więźnia
- Zaufaj mym wrogom - para zabójców szuka ucieknierki, paląc przy tym karczmę i ścigając grupę awanturników do kanałów, w których uwolnił się transport potworów
- Zemsta - Zły Pułkownik Mendoza atakuje redę Zazesspur zabijając oficerów floty Północ. Załoga Banshee wyrusza wymierzyć sprawiedliwość
- Zaginione - grupa awanturników wchodzi do kanałów w poszukiwaniu porwanego, szlacheckiego syna
- Pewnego razu w dzielnicy dywanów - grupa paladynów zostaje wmieszana w zamieszki wywołane przez walki starego szlachcica z bohatym kupcem
- Operacja oczyszczenie - skrajeńskie wojska pod wodzą pułkownika Echkarta przeprowadzają operację mającą na celu pozbycie się starego Obserwatora z okolicy Przystani Nerimy
- Zielone przeznaczenie - grupa awanturników rusza do serca puszczy zbadać plotki o znajdującym się tam kulcie smoka
- Polowanie - część fabuły grasanta, Zadorczycy ruszyli w pola schwytać jednego z poruczników Grasanta
- Zgnilizna - w lesie przy Skraju pojawiła się wielka zgnilizna, grupa poszukiwaczy rusza zbadać sprawę
- Pomsta - kolejna część fabuły grasanta, grupa ochotników pod wodzą Zadory rusza odbić jeńców schwytanych przez jednego z bandytów
- Duch i Mrok - budowa mostu zostaje wstrzymana, bo budowniczych atakują wilki, Zadorczycy ruszają zbadać sprawę
- 180 mil do Iriaeboru - część fabuły grasanta, fatalna w skutkach zbrojna eskorta więźnia ze Skraju do Iriaeboru
- Lis w kurniku - część fabuły grasanta, trójka zwiadowców rusza na Zielone Pola zbadać plotki dotyczące Grasanta
- Ugasić płomienie - pierwsza z wielu sesji w fabule Grasanta, grupa awanturników pod wodzą Zachariasza Zadory rusza na Zielone Pola odkryć kto stoi za atakami na karawany
- Marmurowa - grupa skrajeńskich czarodzieje udaje się do innego świata, by odnaleźć duszę dziewczyny, która nagle zmieniła się w marmur
- Lament szewca Moryca - młoda córka starego szewca zostaje znaleziona martwa, grupa śmiałków próbuje odnaleźć mordercę


W nowych sesjach będę też testował moją mechanikę:

TL;DR
Test ProstyRzut 1d10 + MOD vs PT
MOD to  wartość aspektu głównego + dodatkowe modyfikatory (max +3)
Test Złożony: 1d10+MOD vs 1d10+MOD
Kto ma więcej wygrywa
Walka:
Test złożony, różnica = rany

Max ran=HPki
HPki = 3 + najwyższy, pasujący aspekt
HP=0 => koniec walki



W mechanice będą dwa rodzaje testów:
1. Test prosty - przeciwko ustalonemu przez MG poziomowi trudności (PT)
2. Test przeciwstawny - dwie postaci wykonują test i porównywane jest, kto ma wyższy wynik.

W obydwu rodzajach testów postać może użyć maksymalnie dwu aspektów opisujących to, jak podchodzi do tematu.

Aspekt Główny: To aspekt, z którego brany jest podstawowa wartość modyfikatora, to podstawowa umiejętność, jaką postać przykłada do rozwiązania zadania. Tutaj brana będzie pod uwagę główna umiejętność z tego aspektu opisana wg. zasad kwantyfikowania aspektów.
Aspekt dodatkowy: to drugi aspekt, który jest brany pod uwagę, może dodać maksymalnie +1 do rzutu. Opisuje to, jak postać pomaga sobie w wykonaniu zadania.
Do rzutu można użyć dodatkowych modyfikatorów, takich jak:
+1 za opis fabularny
+1 za efekt magiczny, magiczny przedmiot
+1 za pomoc towarzysza/postaci/chowańca
+1 za specjalny lub magiczny przedmiot
+1 za większe poświęcenie czasu

Dodatkowych modyfikatorów (w tym wynikających z dodatkowego aspektu) nie może być więcej, niż +3

Do tak powstałego Modyfikatora dodaje się rzut 1d10. Suma musi przebić Poziom Trudności (PT) ustalony przez MG wcześniej, by się udała.

Przykład 1:
“Stefan jest krzepkim krasnoludem i chce wyważyć drzwi.
Bierze aspekt główny: Inżynier: dobrze zna się na konstrukcjach.
Bierze aspekt dodatkowy: Jak na krasnoluda jest bardzo krzepki
Całkowity modyfikator do rzutu wynosi więc +3 za pierwszy i +1 za drugi aspekt, czyli łącznie +4
Co obrazuje, że Stefan wie, gdzie przyłożyć siłę do drzwi, by je wyważyć. Rzuca 6, co daje łącznie 10, drzwi stoją przed nim otworem!”

Przykład drugi:
“Stefania jest bardzo spostrzegawczą niziołką i chce otworzyć drzwi.
Bierze aspekt główny: Jest wielce spostrzegawcza, bez trudu dostrzega szczegóły.
Bierze aspekt dodatkowy: Uczy się rozbrajać zamki.
Stefania mówi, że jej się nie spieszy. Ryzykuje, że ktoś ją nakryje, ale poświęca na otwarcie drzwi więcej czasu. Ma też zestaw magicznych wytrychów doskonałej jakości.
Co obrazuje, że Stefania cierpliwie i precyzyjne szuka odpowiedniej kombinacji zamka, by otworzyć go wytrychami.
Modyfikator wynosi +4 za aspekt +1 za aspekt dodatkowy +1 za czas i +1 za wytrychy, łącznie +7, rzuca 4, łącznie 11, otworzyła drzwi!

W testach przeciwstawnych Modyfikatory buduje się identycznie, jak w przypadku testów zwykłych, choć w tym przypadku nie ma ustalonego odgórnie PT, a zamiast tego wygrywa ten, kto osiągnie wyższy wynik.

Szczególnym przykładem testów przeciwstawnych jest walka, tutaj jedyną różnicą jest, że tutaj ma znaczenie różnica pomiędzy wynikami, nie tylko to, kto wygrał. Różnica jest równa zadanym obrażeniom.


Strzelanie jest szczególnym rodzajem Testu Prostego, w którym MG ustala PT.
Bazowe PT testu strzeleckiego wynosi 5
+1 za każde 15 metrów odległości od strzelającego
+1 do +3  za osłonę lub tarczę
+ 1 do +3 za oświetlenie

Różnica między wynikiem testu a PT jest równa zadanym obrażeniom.

Obrażenia zmodyfikowane o Pancerz będą odejmowane od HPków.

HPki - liczenie i leczenie

Każda postać ma bazowe 3 HPki, do których dodana jest wartość jednego aspektu.
Do HPków można zgłosić maksymalnie jeden aspekt.
Aspekty, z których można dostać HPki, to: aspekty opisujące wytrzymałość, kondycję, sprawność, siłę woli, determinację, zdolność uników, lub podobne.

Postać, która w walce zejdzie do 0 HP zostaje wyłączona z walki.

Leczenie ran:

Leczenie niemagiczne: postać lecząca wykonuje Test Prosty aspektu związanego z leczeniem przeciwko ustalonemu przez MG PT. Każdy wynik powyżej PT leczy 1 HP.
Leczenie magiczne: czar leczy tyle HP ile wynosi jego poziom
Leczenie naturalne: bez magii  leczenia leczy się 1 HP na cały dzień odpoczynku

Pancerze:
Rozróżniamy trzy rodzaje pancerza:
Lekki (Pancerz 1), podnosi o 1 PT rzucania zaklęć
Średni (Pancerz 2), podnosi o 1 PT rzucanie zaklęć, może o 1 podnieść PT niektórych testów fizycznych (skradanie, wspinaczka, pływanie), może być noszony przez postaci mające aspekty związane z walką i/lub noszeniem pancerza, pancerzem średnim jest też dowolna Tarcza
Ciężki (Pancerz 3), podnosi o 1 PT wszystkich testów (w tym walki), może go nosić tylko postać posiadająca aspekt związany z noszeniem ciężkich pancerzy.

Pancerze się nie kumulują, tj. postać nosząca pancerz Ciężki i Tarczę ma wartość pancerza 3

Wygląd pancerzy: wygląd pancerzy jest wartością drugorzędną, tj, jeśli BG ma odpowiedni aspekt i akceptuje ograniczenia pancerza, to “Pancerzem Średnim” może być szczęśliwa kurtka, pancerzem Lekkim medation, a pancerzem Ciężkim tarcza. Trzeba pamiętać, że to pewna wartość abstrakcyjna.



2
Plenarne ścieżki / Wycie
« on: September 12, 2020, 06:07:11 PM »
Tytuł: Wycie

Słowa klucze: brutalna, gore, śledztwo, trup się ściele gęsto, hard boiled

Opis: Trupa z portu wyławiają często. Nic nowego w Zaz.
Tym razem jednak Zuri, opiekunka burdelu Głupi Wół, prosi o pomoc. Ponoć sprawa śmierdzi, ponoć są trupy. Ponoć Zuri szuka kogoś, kto nie boi się upieprzyć sobie rąk i zajrzeć tam, gdzie straż miejska zaglądać nie chce.

Dla kogo: sesja dla graczy zainteresowanych trochę klimatem noire, sesją gorzko-gorzką, bardziej śledztwo i nurzanie się w moralnej zgniliźnie, niż radosne przygody i lanie zbirów po mordach.

Poziom trudności: średni do wysokiego, postać może zginąć

Potencjalne nagrody: żenująco niskie, szkoda gadać, to sesja typu mid-risk no-reward

Jak się zgłaszać: przez discord do Zet (1442) lub przez wiadomość w grze przez do ID 1442

3
Plenarne ścieżki / Duży problem małego barona
« on: September 12, 2020, 06:04:09 PM »
Tytuł: Duży problem małego barona

Słowa klucze: humor, przyjazna nowym graczom, brutalne walki, przygoda

Opis: Jeden z baronów gdzieś z interioru Tethyru ma problem. Nie wyjaśnił jaki, ale potrzebuje pilnie poszukiwaczy przygód gotowych zaryzykować życiem i zdrowiem dla dobra narodu! To jest, barona.
Baron zapewnia wikt i opierunek na czas rozwiązania zadania, oraz godziwą zapłatę! Po rozwiązaniu zadania każdy z poszukiwaczy dostanie coś ze skarbczyka.

Dla kogo: sesja jest przyjazna nowym graczom, to jest takim, z którymi jeszcze nie grałem :) Raczej dla kogoś, komu nie będzie obce odmrażanie sobie dupy w górach

Poziom trudności: raczej średni, ale ryzyko śmierci zawsze na sesjach u mnie jest

Potencjalne nagrody: żenująco niskie, szkoda gadać, to sesja typu mid-risk no-reward

Jak się zgłaszać: przez discord do Zet (1442) lub przez wiadomość w grze przez do ID 1442

4
Plenarne ścieżki / Za garść miedziaków
« on: July 03, 2019, 09:47:06 PM »
Straż miejska poszukuje najemników do transportu zbója z jakiejś zabitej dechami dziury do Zazesspur!
Płacą sztukę złota za dzień roboty, czyli będzie z pięć-sześć sztuk złota zarobku.
Ale trzeba mieć własnego konia.

Sesja niebezpieczna i nastawiona na walkę.
Realne ryzyko śmierci/okaleczenia postaci!

+ będę cisnął o odpisy.

Pytania do mnie w temacie, lub prywatnie na Disco

zgłoszenia _tylko_ tutaj

Miejsc 2-3 (reszta jest zarezerwowana dla straży miejskiej)
Czy będzie w sesji moja postać? Być może
Jeśli chodzi o wybór postaci do sesji, to ostateczne zdanie będzie miał dowódca oddziału

5
Plenarne ścieżki / Wyspa Szeptów
« on: June 07, 2019, 08:49:20 AM »
Quote
Wyspa Szpetnych, albo Wysyp Szeptów, czy coś takiego

W mieście pojawiały się w ostatnim czasie plotki. Mówiły coś o wyspie i coś o spotkaniu i coś o wyprawie i coś o skarbach.
To o skarbach to pewnie dodali żądni pieniędzy i przygód najemnicy.
Nikt nie chciał wiedzieć, co dodali piraci.

Im dłużej to trwało, tym bardziej się plotki krystalizowały, aż w końcu pojawiła się data i godzina i nawet organizator, jakieś repetytorium, czy reprymendatorium z Waterdeep i było też coś z filiżanką.

Chętni mieli pojawić się w knajpce pana el-Amina.


Pierwsza otwarta sesja, do której link jest w plotce - to zebranie organizacyjne i sesja z cyklu, który zamierzam zacząć prowadzić.

Sesja "Preludium" dzieje się w knajpce w dzielnicy dywanów, fabularnie to kilka godzin pogaduchy. Każdy jest zaproszony i każdy może tam przyjść posiedzieć i posłuchać, popytać i pogadać.

Szczegóły zostaną omówione w  samej sesji, ale postaram się tutaj podać założenia kampanii, byście jako gracze wiedzieli, o co z tym wszystkim chodzi :)

Wyspa Szeptów ma być serią sesji polegającą na badaniu niedawno odkrytej wyspy. Wyspy, które do niedawna jeszcze rzekomo nie było.
W ogólnych założeniach, ma to być sesja w klimatach Indiany Jonesa i Zaginionego Świata Conan-Doyla i Kopalnie Króla Salomona.

Czyli będzie badanie ruin, będzie walka z potworami, będą dżungle i będzie wyprawowo-ekspedycynie.
Założenie jest takie, że każda sesja będzie opowiadała o innym aspekcie ekspedycji, będą więc sesje poświęcone badaniom, będą takie poświęcone przygodzie, czy walce z potworami i przeciwnościami losu.

Dla kogo jest ta kampania?
Dla wszystkich. Dla sponsorów, którzy chcą sypnąć geldem i nazwać coś na wyspie, dla tropicieli, dla badaczy, dla postaci walczących, dla magów, dla kapłanów - dla każdego coś miłego :)

Sesje będą raczej High Fantasy i High Magic, natomiast klimat i wydźwięk konkretnych sesji będzie się mocno różnił, na wszystkie sesje będą robione osobne nabory.

Jeśli macie jakieś pytania, to zapraszam do pytań w temacie, lub do mnie prywatnie :)

6
Plenarne ścieżki / Matka Plonów
« on: June 04, 2019, 01:32:12 PM »
Plotka przeszła po Zaz lotem błyskawicy.
Świątynia Chauntei poszukuje śmiałków.
Rzekomo stała się jakaś tragedia... albo miała się stać tragedia i trzeba jej było zapobiec?
Plotki mówiły coś o pożarze, inne o śmierci matki przełożonej, a inne jeszcze o tym, że świątynia szykuję się na wojnę z wyznawcami złych bóstw.

Z tych wszystkich plotek tylko jedno było pewne: świątynia Chautei w Zaz poszukuje śmiałków.

Miejsce akcji: Gdzieś poza Zaz!
Rodzaj sesji: Krótka
NK: Prawdopodobnie
Poziom niebezpieczeństwa: Raczej wysoki
Liczba miejsc: 4-5
Dla kogo: dla zbrojnych, kapłanów, magów i tropicieli. Dla tych, którzy potrafią walczyć i nie boją się odebrać życia

Dodatkowe uwagi:
1. Zgłoszenia proszę wrzucać w temacie, razem ze swoim ID, jeśli masz więcej niż jedną postać - napisz, którą chcesz grać
2. Pytania można wrzucać w temacie, lub do mnie na Disco: Zet(1442), lub w grze: ID1442
3. Będę cisnął o odpisy. Chcę odpisywać raz na 24 godziny (z wyłączeniem weekendów), więc od razu zastrzegam, że mogę cisnąć o odpisy, albo odpisywać nie czekając na spóźnialskich! Ostrzegam przed czasem ^_^
4. W ramach nagrody za sesję będą rzeczy, jakie? Się zobaczy, ale nie wykluczam reputacji, aspektów, przedmiotów i pieniędzy.
5. W sesji będzie walka i może być jej dużo. Walka u mnie jest zwykle krwawa, brutalna i bezlitosna. Istnieje realne ryzyko śmierci i/lub okaleczenia postaci
6. Przyjmę dowolne pytania :o
7. o przyjęciu nie decyduje kolejność zgłoszeń, pierwszeństwo będą mieli ci, którzy u mnie nie grają, lub nie grali wcześniej

7
Plenarne ścieżki / Sól Ziemi - Nabór na sesję.
« on: May 18, 2019, 11:57:36 PM »
Niech wszem i wobec będzie wiadomo, że Kompania Wschodnioamnijska poszukuje najemników!
Poszukiwani są ludzie od magii i oręża, przydadzą się i kapłani i tropiciele!

KWA organizuje karawanę do Mina de Sal, niewielkiej miejscowości w centralnym Tethyrze, zajmującej się wydobyciem soli. A że mówi się i o bandytach i o grasantach i maruderach wszelakich, którzy na wojnie domowej wojaczki się nauczyli i niczego nowego od tej pory i zarobku swojego w cudzych szukają kiesach - to potrzebni są ludzie, którzy pomogą przeprowadzić karawanę z Zazesspur do Mina de Sal i w powrotnej drodze.

Uwagi:
1. Zgłoszenia proszę wrzucać w temacie, razem ze swoim ID, jeśli masz więcej niż jedną postać - napisz, którą chcesz grać
2. Pytania można wrzucać w temacie, lub do mnie na Disco: Zet(1442), lub w grze: ID1442
3. Będę cisnął o odpisy. Chcę odpisywać raz na 24 godziny (z wyłączeniem weekendów), więc od razu zastrzegam, że mogę cisnąć o odpisy, albo odpisywać nie czekając na spóźnialskich! Ostrzegam przed czasem ^_^
4. W ramach nagrody za sesję będą rzeczy, jakie? Się zobaczy, ale nie wykluczam reputacji, aspektów, przedmiotów i pieniędzy.
5. Sesja jest przyjazna początkującym, dlatego początkujący będą mieli pierwszeństwo przy zgłoszeniach
6. W sesji będzie walka i może być jej dużo. Walka u mnie jest zwykle krwawa, brutalna i bezlitosna. Istnieje realne ryzyko śmierci i/lub okaleczenia postaci
7. Na sesji przewiduję od 4-6 graczy
8. Postaci zostają zatrudnione do ochrony karawany, więc będą musiały umieć walczyć/czarować tak, by się fabularnie do tej ochrony karawany nadały
9. Przyjmę dowolne pytania :o

8
Plenarne ścieżki / Zet's untitled project
« on: April 09, 2019, 03:23:33 PM »
Ok, robię rekrutację do sesji.

O czym będzie sesja? Nie wiem, myślę dopiero :o
Sesja powstaje na życzenie gracza, będzie dotyczyła czyjegoś osobistego wątku. Nie powiem jeszcze jakiego, bo it's a secret.

Miejsce akcji: Zaz
Rodzaj sesji: Krótka
NK: Tak
Czy będzie w niej postać MG: tak, chyba być może będzie
Poziom niebezpieczeństwa: Raczej wysoki
Sesja przyjazna nowym: tak, zdecydowanie
Liczba miejsc: 2-3
Zgłoszenia: w temacie na forum, pierwszeństwo mają nowi gracze
O czym będzie sesja: Jeszcze nie wiem, będę przyjmował pewnie specjalne życzenia, może wątki osobiste. Będę chciał najpierw pogadać z graczami i zobaczyć co by chcieli zagrać i jakie wątki zobaczyć i dopiero będę myślał nad sesją. Natomiast będzie to pewnie sesja, w której będzie trochę ulicznych walk, brutalnych, krótkich i krwawych starć.
Czy będą jakieś nagrody? hm, pewnie tak. Jeszcze nie wiem jakie.



Zgłoszeni na sesję:
- Flaszkon
- Gienia
- Leniwa Buła (2033)
- Melankolia by momo
- Kapitan De Sinner
- Człowiek Kebab
- Penturia
- Gromu (którąś postacią)
- Skirra, co nie moze przez forum

9
Plenarne ścieżki / Zaginione - nabór na sesję
« on: March 19, 2019, 11:58:17 AM »
Od niedawna po Zaz zaczęły krążyć plotki, jakby młodziutki Raul de Ayala zaginął. Choć nikt nie mówił tego głośno, a głowa rodziny don Ximen de Ayala twierdził, że jego pierworodny wyjechał do wód.
Tylko, że tu i tam zaczęto mówić, że "jakiś szlachcic" poszukuje zbrojnych. Odważnych i chętnych, do jakiegoś ważkiego zadania.
Jakie to miało być zadanie?
Być może jednak Raul de Ayala nie pojechał do wód?

Liczba graczy: do 5
Dla kogo: sesja będzie nastawiona na walkę, więc jest dla postaci, które są sobie w stanie w walce poradzić
Typ: krótka
Zagrożenie: będzie, sesja podwyższonego ryzyka

Zgłoszenia przyjmuję w tym wątku, podobnie jak pytania!
Jeśli chcesz się zgłosić na sesję, a masz więcej jak jedną postać, to napisz proszę którą postacią się zgłaszasz :)

10
Plenarne ścieżki / Zbieramy ekipę do grania w Deadlandy :o
« on: March 05, 2019, 10:17:55 AM »
Elo!

Jak było napisane wyżej: zbieramy ekipę do grania w deadlandy na torilu.
Oczywiście sesja prywatna, nie na NK, no bo c'mon...

Póki co nie ma wincy, niż pomysł :)

Czym są deadlandy? To system w klimatach horroru i spaghetti westernu, dziejący się w alternatywnej wersji Dzikiego Zachodu :o

11
Plenarne ścieżki / Finał fabuły Grasanta - nabór do sesji
« on: June 03, 2018, 09:32:13 PM »





Przyszedł najwyższy czas zamknąć fabułę, która zacząłem ponad rok temu!

Dlatego zaczynam nabór na sesję ostatnia w fabułę Stanislava Herdera, zwanego Diabłem z Zielonych Pol, albo Grasantem.

na twierdzę Grasanta rusza wojsko sojuszu Pol - siły Skraju, Berdusk i Iriaeboru.
Do tego przedstawiciele kultow, najemnicy i ochotnicy.

Liczba miejsc dostępnych na sesji, to 20+
Można się zgłaszać więcej, niż jedną postacią, można się zgłosić do grania NPCEM (przyjmę chętnych do prowadzenia npcow z wojska innych miast).

Ryzyko śmierci jest oczywiście duże, bo to w końcu będzie bitwa, wojna i oblężenie.

Dodatkowo przyjmuje zamówienia na widowiskowa śmierć! Jeśli ktoś chce jakoś brawurowo usmiercic swoją postać, to pozostaje otwarty na sugestie :)

Pytania i zgłoszenia w temacie! :)

12
Plenarne ścieżki / Poszukiwacze - Nabór do sesji
« on: May 25, 2018, 12:15:37 PM »
Poszukiwacze

Muzyka!



Edwardsowie już dziesiąty rok mieszkali na północ od Lisiej Czapy. Żyli z ziemi sprzedając plony do Przystani Nerimy.
Nie narzucali się, byli bogobojni i chętnie oddawali cześć Chauntei. Lars Edwards w Lisiej Czapie był poważany i lubiany, miał opinię twardo stąpającego po ziemi samotnika.

I któregoś dnia okazało się, że dwie młode córki Larsa Edwardsa zostały porwane...



Zapraszam do udziału w prostej sesji przygodowej, dziejącej się na pograniczu Skraju i Zielonych Pól!

Rodzaj sesji: Przygodowa, z tropieniem, śledzeniem, dochodzeniem i walką
liczba miejsc 3-6
dla kogo: dla właściwie wszystkich, choć wskazane jest posiadanie jakiegoś wierzchowca i umiejętność jazdy na nim
Sesja bardziej dla początkujących i średnio zaawansowanych postaci, niż dla starych wyjadaczy
Poziom trudności Średni i wysoki, szansa na śmierć zawsze jest w moich sesjach

Pytania i zgłoszenia:
tutaj w temacie
do mnie na priv (ID:1442)
do mnie na disco (Zet(1442) )

13
Plenarne ścieżki / Rogi! - Czyli sesja o polowaniu na potwora
« on: May 16, 2018, 03:25:19 PM »
Rogi!



Muzyka


Sielankoże to spokojna i niewielka osada na Zielonych Polach, niemal w samym ich środku. Z dala od głównych szlaków handlowych i zawieruchy wszelakiej.
Znane jest właściwie z jednej tylko rzeczy - winnic i corocznego święta ku czci ilmateryckiego świętego Dionysusa.
Wtedy do do Sielankoża zjeżdżają kupcy i winiarze, drobna szlachta, rodziny farmerów i w ogóle wszyscy.
Mieszkańcy Sielankoża sprzedają wtedy plony i noclegi i zarabiają właściwie na cały następny rok.

Tym razem przygotowania do Dionysusaliów zostają na chwilę wstrzymane, kiedy młynarzówna zostaje znaleziona martwa w stepie!

Sołtys i starszyzna Sielankożan zwracają się o pomoc do kogokolwiek, kto będzie chciał pomóc...



Klimat: Horror i polowanie na potwora
Dla kogo: dla dowolnych postaci, które mogą chcieć wziąć udział w polowaniu na potwora
Poziom trudności: sesja nie będzie mega łatwa, ale kierowana jest bardziej do początkujących i średnio zaawansowanych postaci. Nie chciałbym tutaj uberkoksów :P
Liczba miejsc: około 5
Szansa na śmierć/okaleczenie: jak zwykle u mnie może być trudno i ciężko i należy liczyć się z szansą na uszkodzenie postaci, a nawet jej śmierć


Pytania?

14
Plenarne ścieżki / Pewnego razu na Zielonych Polach
« on: April 13, 2018, 12:35:47 PM »
Pewnego razu na Zielonych Polach

Muzyka



Życie poszukiwacza przygód to nie tylko lochy i smoki, to nie tylko walka z latającymi potworami, galaretowatymi sześcianami i starymi nekromantami.
Czasem jest dużo bardziej przyziemnie.

Czasem trzeba przetransportować setkę krów z Berdusk do Skraju, pędzić je od pastwiska do pastwiska w kurzu i spiekocie. Czasem trzeba złapać uciekającego cielaka, a czasem ugotować wieczorem fasolkę.

Zbieram chętnych na sesję w klimatach westernowych, na sesję w kurzu i spiekocie, na sesję o tym, jak grupa pastuchów przepędza przez Zielone Pola setkę krów.

Dla kogo: Dla postaci low magic, które potrafią jeździć konno i nie boją się ubrudzić sobie rąk
Klimat: Kurz, spiekota, spanie pod gołym niebem, sto krów, western i Ennio Morricone
Stopień zagrożenia: raczej średni :)
Nagrody: bolący grzbiet, otarcia na udach, zdarta skóra dłoni i dużo zjedzonej fasolki


15
Plenarne ścieżki / Sesja dla świeżakow
« on: March 20, 2018, 09:55:25 AM »
Ostatnio pojawiło się trochę nowych graczy i postaci, a dodatkowo ja mam trochę mniej sesji, niż zwykle.

Dlatego!

Mam propozycję taką, że mogę poprowadzić sesję dla świeżaków :)

Sesja jest dla nowych graczy, nie dla nowych postaci! Jeśli ktoś jest na torilu od dwóch lat, ale właśnie zmienił postać, to nie ma pierwszeństwa w wyborze.

Jaka sesja będzie i o czym, to zdecydują gracze, natomiast chciałby, by to była sesja, która będzie luźno związana z jakimiś wydarzeniami obecnie dla Skraju istotnymi, możliwe, że uda się nowym postaciom poznać ważnych graczy w Skraju i w jakiś sposób wkręcić się w już istniejące wątki.
To, jakie postaci poznacie i w jakie wątki się wkręcicie zależeć będzie oczywiście od tego, który rodzaj sesji wybierzecie :)

Ryzyko w sesji: Średnie
Sesja przyjazna początkującym: tak
Liczba miejsc: 3 do 5, choć jestem elastyczny
Dla kogo: dla postaci nowych w grze
Miejsce Akcji: Skraj i okolice mniejsze i dalsze (zależnie od wybranego tematu)
O czym będzie sesja: ustalimy to sobie już w naszym gronie
Czy przewiduję miejsce dla starych wyjadaczy: jesli już, to w rolach epizodycznych

Pages: [1] 2 3