Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Falco

Pages: [1]
1
Hej ludzie i inne tałatajstwo :)

Zabierałem się długo do tego, by poprowadzić sesję - jak do wszystkiego zresztą - no i wreszcie się udało. Także tego, zapraszam do przeglądania tego wątku w poszukiwaniu zajęcia dla swoich postaci.


SESJA 1: PROSTA ROBOTA

Najemniczy żywot to balansowanie pomiędzy nudą, a zbliżającym się tragicznym końcem gdzieś w najodleglejszym zakątku świata, gdzie nawet szczekające dupami psy wolą się nie pojawiać. Dni i tygodnie bezsensownej wędrówki. Skrzypienie kół, wydobywanie wozów z błota, naprawy i znowu skrzypienie kół. Ciągle te same gęby i odgrzewane dowcipy. Ochrona karawany to prosta, ale nudna robota. Do czasu... 


Dla kogo?
Dla każdej postaci, która mogłaby się zaciągnąć do ochrony karawany i przeszłaby przez sito szefa ochrony. Potrzebuję 4-5 graczy.

Gdzie?
NK, a jakże! Akcja dzieje się w okolicach Rashemenu, Narfell i Great Dale.

Typ sesji?
Taki mix survivalu, tajemnicy, naparzanki. Cytując klasyka: będzie pan zadowolooony.

Czas trwania?
Jako że jest to wyprawa na północ, uznajmy ją za długą. Sam rdzeń historii nie będzie trwał jednak długo w perspektywie całej wyprawy.

Poziom zagrożeń?
Jeżeli miałbym porównać do papryki, byłaby to jalapeno ;)

Sesja przyjazna początkującym?
Pomijając sporą dawkę kapsaicyny, żółtodzioby mile widziane.

Tempo
Potrzebuję graczy żwawych, rączych, gibkich, o zwinnych palcach i giętkich nadgarstkach. Innymi słowy chciałbym spróbować przycisnąć odpisy do jednego dnia. Uważasz, że nie dasz rady wykrzesać odpis w ciągu 24h od mojego podsumowania? Idź ścigać się ze ślimakami :P


Zgłoszenia tutaj lub na pocztę, ID 1310.

EDIT: aha... kurde... nabór śmiałków do niedzieli (23.04.2017). Do ostatnich sekund tego uroczego dnia, który jest widmem poniedziałku :P

2
Gram łowcą, który zgłębia tajniki natury, by móc czerpać z niej moc. Podczas tworzenia postaci wybrałem kilka zaklęć z magii objawień, które zna moja postać. Teraz pytanie, jak moja postać ma poznać nowe zaklęcia? Zwoje i księgi czarów odpadają przy magii objawień (chyba, że źle ją pojmuję).

3
Kto pyta, nie błądzi / Mnich jako postać
« on: October 24, 2015, 11:25:28 pm »
Hej

Mam pytania odnośnie odgrywania postaci mnicha. Gramy w uniwersum D&D, są różne rasy, jest magia, są bogowie i są plany. Mam jednak problem z mnichem, którego wziąłem na warsztat. Podręcznikowy mnich miał szereg zdolności quasi magicznych, klasy specjalne (na przykład pijany mistrz) miały ich jeszcze więcej.

Jak więc mam traktować te umiejętności, jak czary objawienia? Nie chcę jednak zamienić się w naga czy kapłana. Dla swojego pijanego mnicha stworzyłem "czar" Zionięcie pijanego smoka, które miało mi dać coś na kształt mocy pijanego mistrza z podręcznika, ale tak na prawdę może jej użyć każdy kapłan. Nie jest więc czymś wyjątkowym dla mojej klasy.

Jak to rozwiązać? Czy jaki mnich mogę używać czarów objawień? A może moce mnisie powinny być dopisane do czarów objawień, ale z dopiskiem, że tylko mnisi mogą używać (wszak ćwiczą się w Ki)?

Jak też traktować mojego mnicha pod wpływem alkoholu? Normalna postać po pijaku ma modyfikatory ujemne, ale mój pijany mnich powinien być traktowany inaczej (aspekty też są stworzone pod koncepcję pijanego mnicha).

4
Strefa dzikiej magii / Foematowanie tekstu w NK
« on: October 24, 2015, 10:58:16 pm »
Mój post pisany w NK wygląda inaczej w fazie pisania w edytorze, a inaczej w wersji opublikowanej. Czy jest możliwość, by zachować układ tekstu z edytora?

5
Ciemny Loch / Nabór do sesji
« on: October 18, 2015, 07:04:52 pm »
Jak wygląda nabór do sesji i w jaki sposób się przyłączyć? Widzę kolejną sesję, a nie widziałem info o naborze.

Pages: [1]