Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - 0rez farg

Pages: [1] 2 3 ... 5
1
Plenarne ścieżki / Odp: Wiele głów, wiele historii: sesje u Hydry
« on: June 25, 2017, 10:16:27 AM »
Jeśli mam nowe konto, to liczę się jako nowy gracz?

2
Plenarne ścieżki / Odp: Gracz szuka karczmy
« on: February 16, 2017, 09:56:45 PM »
Środa może?

3
Plenarne ścieżki / Odp: Pod Złamanym Piórem. Sesje u Skaje
« on: February 16, 2017, 09:56:02 PM »
Jak się Clair zgodzi zabrać Pharana, to czemu by nie? Zgłaszam się.

4
Plenarne ścieżki / Odp: Wiele głów, wiele historii: sesje u Hydry
« on: February 03, 2017, 12:50:01 PM »
Nie dokuczaj.

5
Plenarne ścieżki / Odp: Wiele głów, wiele historii: sesje u Hydry
« on: February 03, 2017, 01:32:03 AM »
Psujesz komuś powrót do gry.

"Nie mam możliwości gry sesji ani prywatnych ani NK, ale zaplanowałem sobie (wreszcie!) i na pewno wolny wieczór w poniedziałek 06.02.2017.
Zatem!
Wezmę wszystko - jeśli ktoś chce poprowadzić, pogram. Jeśli ktoś chce pograć, poprowadzę. Jeśli ktoś ma pomysł do odegrania, rozegrania, załatwimy to.
Chętnych dowolna ilość, wiadomo, im więcej tym weselej.
Zapraszam do kontaktu - najlepiej tu na forum lub przez PW w grze. ;)"

6
Plenarne ścieżki / Odp: Pharanowe sesje
« on: February 02, 2017, 12:08:22 AM »
Z racji tego, że chętnych jest już siedmiu graczy, "Bitwa na śnieżki" będzie w formie sesji prywatnej.

Zapraszam do zapisywania się!

7
Plenarne ścieżki / Odp: Pharanowe sesje
« on: January 31, 2017, 07:34:52 PM »
Pierwsza poważna bitwa na śnieżki w Przystani Nerimy

Typ sesji:
W Miejscu Spotkań albo sesja prywatna. Zależy od liczby chętnych.

Czas trwania:
- Fabularnie: jeden dzień
- Realnie: jeśli MS, to jeden wieczór.

Dla kogo (gracze):
- Osób, które lubią "niestandardową" rozrywkę, chcą rozegrać sesję bez poważnych konsekwencji. Czysta zabawa.

Dla kogo (postacie):
- Te, które nie będą miały problemy z tym, żeby rzucić w kogoś śnieżką/taką kulką dostać.

Limit graczy:
Brak.

Możliwe konsekwencje:
- Guzy, ból poszczególnych części ciała, jeśli postać się przewróci, przemoczenie. Takie tam.

Przewidywane nagrody:
- Satysfakcja z wygranej
- Reputacja zwycięzcy bitwy

Tło fabularne:
Nietrudno było zauważyć, że duet, w którego skład wchodził krasnolud Regnar i ludzki chłopak Pharan Loyalar, bardzo się ze sobą zaprzyjaźnił. Często łazili razem, przesiadywali w karczmie, rozmawiali, o ile ten drugi przebywał akurat w Przystani Nerimy, bo przecież wiadomo było, że pochodzi z Waterdeep i tam mieszka.
Ale że jeszcze nie zbliżał się czas wyjazdu do Miasta Wspaniałości, duet postanowił chodzić od domu do domu i informować o tym, że organizują...
PIERWSZĄ POWAŻNĄ BITWĘ NA ŚNIEŻKI W PRZYSTANI NERIMY!!!
Na którą to zapraszają każdego chętnego i każdą chętną.
Czas i miejsce miały zostać omówione, takoż składy dwóch drużyn i reguły tejże bitwy.
Chodziły słuchy, że miało być na tyle poważnie, że ze śniegu zbudowane zostaną dwa zamki, a wygraną zapewni zdobycie flagi drużyny przeciwnej.

Gdzie się zgłaszać:
Pod tematem.

8
Plenarne ścieżki / Odp: Gracz szuka karczmy
« on: January 29, 2017, 11:17:03 PM »
Super. :)

9
Plenarne ścieżki / Odp: Gracz szuka karczmy
« on: January 29, 2017, 02:54:30 PM »
@Eona 10 lutego brzmi spoko. : )

10
Plenarne ścieżki / Odp: Gracz szuka karczmy
« on: January 29, 2017, 01:02:18 AM »
Godzina 17 powinienem siedzieć w karczmie.

11
Strefa dzikiej magii / Odp: Biblioteka
« on: January 27, 2017, 09:11:56 PM »
Shagarot ma podobnie z At'belem. ; )

12
Plenarne ścieżki / Odp: Gracz szuka sesji
« on: January 24, 2017, 03:07:23 PM »
Pytanie kontrolne: czy byłby ktoś chętny do odgrywania chowańca? Chodzi mi o stworzenie "bohatera pobocznego" z określoną rasą i ogólnie określonym charakterem.

Po więcej informacji zapraszam na priv w grze.

13
Plenarne ścieżki / Odp: Gracz szuka sesji
« on: January 17, 2017, 01:53:53 PM »
Jak ruiny, to jam jest chętny.

14
Warsztat Gonda / Odp: Magija
« on: January 14, 2017, 06:24:50 PM »
Taki sens, że mogłoby wprowadzić balans. Bo aktualnie wszystkie czary rzucasz w jednej turze i tak naprawdę nie ma żadnej różnicy, czy to czar z pierwszego poziomu czy z szóstego.

Plus to żadna konieczność, po prostu pomysł na urozmaicenie gry. :-)

15
Warsztat Gonda / Magija
« on: January 14, 2017, 03:43:49 PM »
Ogółem ostatnio pojawił się temat magii i tego, że niektóre szkoły są okrojone, a niektóre nie. Ale ja nie o tym.

Podczas tej dyskusji wpadłem na pewien pomysł.
Często jest tak, że ktoś powie "po co uczyć się wysokopoziomowych zaklęć, skoro bardziej męczą". Niby tak, ale oferują za to większą siłę/lepsze efekty/cokolwiek.
Tyle że jest problem: rzucenie zaklęcia trwa jedną turę, niezależnie od poziomu.
I w tym momencie jest mój pomysł.

Co, gdyby czas rzucania zaklęcia był zależny od jego poziomu? Powiedzmy, czary niskiego poziomu 0-2 można rzucić w tej samej turze (mniej wymagające, krótsza inkantacja), rzucanie 3-4 poziomu trwa jedną turę, 5-6 np dwie. Żeby było czuć, że skoro mag czaruje już jedną turę i nie wypuszcza zaklęcia, to pewnie szykuje coś fajnego.


Pages: [1] 2 3 ... 5